02.06.2016 Informācija presei: HONDA ZĀLES PĻĀVĒJI AUGSTU PACĒLUŠIES “WHICH?” REITINGĀ- ILGTERMIŅA UZTICAMĪBAS NOVĒRTĒJUMĀ
28.05.2015 HONDA MARINE FUNKCIJAS UN TEHNOLOĢIJAS
25.06.2013 HONDA POWER EQUIPMENT APRIT 60 GADI NODERĪGU INOVĀCIJU STATUSĀ, KAS PALĪDZ CILVĒKIEM PAVEIKT DARBUS
10.11.2009 Honda jaunais ģenerators EU30i – jaudīgāks kā līdz šim, vieglāk pārvietojams
08.07.2009 Visām Honda Power Equipment precēm ir 5-gadu* garantija
08.07.2009 Dzinēja jaudas novērtēšanas vienota metode

Informācija presei: HONDA ZĀLES PĻĀVĒJI AUGSTU PACĒLUŠIES “WHICH?” REITINGĀ- ILGTERMIŅA UZTICAMĪBAS NOVĒRTĒJUMĀ 02.06.2016

  • Neatkarīgā patērētāju organizācija “Which?” ierindo “Honda” pļaujmašīnas ar benzīna motoru novērtējuma tabulas augšgalā. 81% Honda zāles pļāvēju modeļu, bez kļūmēm darbojušies sešus gadus pēc to iegādes, bet 97% modeļu nevainojami darbojušies pirmajā gadā pēc to iegādes.
  • 'Iegūto datu pamatā ir 6 400 “Which?” dalībnieku aptauja
  • “Honda” iegūst augstāko uzticamības novērtējumu starp benzīna pļaujmašīnu zīmoliem, sasniedzot 70% atzīmi.

Neatkarīgā patērētāju organizācija “Which?” publiskojusi iegūtos datus no savas aptaujas par benzīna motoru zāles pļāvēju uzticamību. Pētījumā tika konstatēts, ka “Honda” benzīna pļaujmašīnas starp saviem konkurentiem ierindojamas ilgtermiņa uzticamības novērtējuma tabulas augšgalā.

6 400 “Which?” aptaujas dalībnieki “Honda” ierindo pirmajā vietā, pateicoties zāles pļāvēju izturībai sešus gadus pēc to iegādes, ar 81% visu pārdoto eksemplāru, kas darbojušies bez kļūmēm, kā arī 97% zāles pļāvēju, kas nekļūdīgi darbojušies pirmajā gadā pēc iegādes. Tas ir iespaidīgs rādītājs. Turklāt, ar 70% vispārējās zīmola uzticamības rezultātu “Honda” benzīna pļaujmašīnas pārspēja konkurentus, kuri aptaujas vajadzībām bija izraudzīti kā uzticamības paraugs. Vērtējumā piedalās daudzi produkti, kas atzīti par tādiem, kas darbojas bez kļūmēm. Šī aptauja rosina klientu apmierinātību un iespējamību produktu ieteikt draugam.

Pētījums turpinās, lai atklātu “Honda” benzīna motora zāles pļāvēju nemainīgi augsto izturību visā to sešu gadu kalpošanas laikā, vēlreiz pārspējot konkurentus ar modeļu skaitu, kas darbojušies bez kļūmēm četrus gadus (86%), piecus gadus (83%) un sešus gadus (81%).

“Honda Motor Europe” dārza un meža kopšanas produktu nodaļas galvenais vadītājs Pjērs Valets komentēja: “Tāpat kā visi “Honda” produkti, arī mūsu zālāju un dārza kopšanas iekārtu klāsts nemainīgi uzrāda labus rezultātus neatkarīgos pētījumos gan ilgtermiņa, gan īstermiņa izturībā. Tik augsti cienījamas neatkarīgās organizācijas kā “Which?” un tās dalībnieku atzinības iegūšana par “Honda” produktu ilgizturību ir patiess apliecinājums produkta kvalitātei, kas arī ir mūsu mērķis.”

“Which?” pētījums ir jaunākā aptauja, kas akcentē “Honda” produktu uzticamību. Šī gada februārī Patērētāju un lietotāju organizācija (Organisation of Consumers and Users (OCU)) nosauca “Honda” par uzticamāko autoražotāju Eiropā, pamatojoties uz vairāk nekā 30 000 Eiropas autovadītāju atsauksmēm par 178 automašīnu modeļiem.

Par “Which?”
“Which?” ir pazīstama ar mājsaimniecības produktu, tostarp arī veļas mazgājamo mašīnu un digitālo kameru testēšanu. Taču tas nav viss, ar ko šī organizācija nodarbojas. Svarīga tās darba daļa ir pozitīvu izmaiņu radīšana patērētājiem svarīgos jautājumos.
“Which?” pastāv, lai katru indivīdu padarītu tikpat spēcīgu kā organizācijas, ar kurām tie saskaras savā ikdienas dzīvē. Organizācijas informācija patērētājiem palīdz pieņemt gudrus lēmumus; tās kampaņas padara cilvēku dzīves taisnīgākas, vienkāršākas un drošākas. Tās pakalpojumi un produkti paredzēti, lai patērētāja vajadzības būtu pirmajā vietā un sniegtu viņu ikdienas dzīvēm labāku kvalitāti.
Šīs darbības nodrošina dažādi “Which?” grupas dalībnieki. Tā kā tā ir bezpeļņas labdarības organizācija, visa nauda, kas iegūta no tās komercdarbībām, tiek ieguldīta, lai atbalstītu “Which?” grupas darbības.
Risinot visus jautājumus, sākot no bankas reformas līdz enerģijas tarifu sarežģītībai, “Which?” apņemšanās patērētājiem nodrošināt objektīvu informāciju joprojām ir visas organizācijas darbības pamatā, tostarp organizējot arī tādas iniciatīvas kā “Best Buy” (labākais pirkums) ikona un “Which?” apbalvojumu.