02.06.2016 Informācija presei: HONDA ZĀLES PĻĀVĒJI AUGSTU PACĒLUŠIES “WHICH?” REITINGĀ- ILGTERMIŅA UZTICAMĪBAS NOVĒRTĒJUMĀ
28.05.2015 HONDA MARINE FUNKCIJAS UN TEHNOLOĢIJAS
25.06.2013 HONDA POWER EQUIPMENT APRIT 60 GADI NODERĪGU INOVĀCIJU STATUSĀ, KAS PALĪDZ CILVĒKIEM PAVEIKT DARBUS
10.11.2009 Honda jaunais ģenerators EU30i – jaudīgāks kā līdz šim, vieglāk pārvietojams
08.07.2009 Visām Honda Power Equipment precēm ir 5-gadu* garantija
08.07.2009 Dzinēja jaudas novērtēšanas vienota metode

Dzinēja jaudas novērtēšanas vienota metode 08.07.2009


Visu preču sēriju dzinēju jaudas novērtēšanai ar vienotu metodi. Kā pasaules lielākais dzinēju ražotājs Honda ir nolēmusi pieņemt vienotu metodi visu preču asortimenta, gan automašīnu, motociklu, gan arī spēka produktu dzinēju jaudas novērtēšanai, par kuras pamatu tiek ņemta lietderīgā un nevis pilnā jauda. Sakarā ar augstāk minēto paziņojam, ka Honda ir pirmais dzinēju ražotājs, kas novērtē visus vispārēji izmantojamos dzinējus pēc lietderīgajiem-kW (lietderīgajiem-zirgspēkiem) atbilstoši Automašīnu inženieru apvienības (SAE) testēšanas metodei J1349. Viennozīmīgi mainām arī griezes momenta vērtību (kas tāpat tiek mērīts pēc lietderīgajiem rādītājiem), degvielas patēriņa vienību (no vienības g/kW.hr uz vienību L/hr) un degvielas tvertnes tilpuma apzīmējumu veidu.

Sākot ar 2007. gada modeļiem, visu Honda vispārēji pielietojamo dzinēju kW (ZS) specifikācijas tiek aprēķinātas pēc lietderīgās jaudas standarta SAE J349. Šie lietderības aprēķini atspoguļo dzinēju jaudas mērīšanas metodes izmaiņas un tā rezultātā mainās dzinēju atsevišķu modeļu 2006. gadā noteiktās kW (ZS) vērtības. Lietderīgie-kW (lietderīgie-ZS) aprēķini tiek veikti dzinējiem, kuri ir aprīkoti ar gaisa filtru un trokšņa slāpētāju. Pilnā jauda tiek aprēķināta, neņemot vērā augstāk minētās komponentes. Uzsveram, ka mūsu dzinēji un to efektivitātes rādītāji nemainās.

Honda nolēma pieņemt lietošanā SAE lietderības aprēķinus, vadoties pēc Honda preču gala lietotāju ērtības. Izveidojot visā pasaulē vienotu mūsu dzinēju jaudas aprēķina metodi pēc standarta SAE J1349, mēs nodrošinām mūsu dažādo dzinēju modeļu specifikāciju datu vienotību visiem tirgiem, neatkarīgi no ražotāja valsts un pārdošanas vietas. Viennozīmīgi šī standarta izmantošana sniedz iespēju mūsu klientiem vienkāršāk novērtēt dzinēja atbilstību kādam konkrētam izmantošanas mērķim.

2007. gadā Honda uzsāk pāreju uz SAE J349 standartu visu Honda vispārēji izmantojamo dzinēju dokumentācijā (katalogi, mājas lapas, lietotāja instrukcijas utt.) ar mērķi uzrādīt atbilstošas vērtības vietās, kur ir norādīti kW (ZS) un ar tiem saistītās vērtības (piemēram, griezes moments).

Honda vienmēr ir koncentrējusies uz to, lai piedāvātu saviem biznesa partneriem un klientiem viskvalitatīvākos, uzticamākos un ekonomiskākos vispārēji pielietojamos dzinējus. Tā kā sakarā ar pāreju uz SAE J1349 standartu, mūsu vispārēji pielietojamajiem dzinējiem netiek veiktas pilnīgi nekādas tehniskās izmaiņas, jūs un jūsu klienti varat būt droši, ka mūsu dzinējiem ir tikpat liela izejas jauda, kvalitāte un izturība kā agrāk.

Pievienota kW tabula atbilstoši standartam SAEJ1349
Tabulā ir norādītā jauda ir dzinēja lietderīgās izejas jaudas vērtība, kas ir pārbaudīta uz atbilstoša dzinēja modeļa paraugdzinēja un mērījumi ir tikuši veikti atbilstoši standartā SAE J1349 pie norādītā apgriezienu skaita. Masveidā ražoto dzinēju gadījumā šī vērtība var atšķirties. Gala produktā uzstādītā dzinēja faktiskā izejas jauda ir atkarīga no vairākiem rādītājiem, tādiem kā, piemēram, izmantojamā dzinēja darba ātrums, apkārtējās vides nosacījumi, apkope un citi nosacījumi.