1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 1958-1967

1958.gadā tiek prezentēts C100 Super Cub - mopēds, kurš līdzinās motorolleram. Tas kļūst par īstu best-selleru. Sabiedrībai tas tika piedāvāts ar devīzi :” You meet the nicest people on a Honda”. Šī devīze ļoti iepatikās cilvēkiem, tā pavadīja Hondas produkciju ilgus gadus un izrādījās tik dzīvotspējīga, ka to atkal atcerējās kompānijas 50. gadadienā 1998. gadā.

Super Cub atvēra Hondai durvis uz daudzām pasaules valstīm - īpaši Eiropā.

60-to gadu sākumā ik gadus tika saražots vairāk nekā pusmiljons vienību. Rekords tika sasniegts 1963. gadā, kad tika pārdoti 900 000 Super Cub C100. Šajā laikā katrās 12 sekundēs Honda konveijeru atstāja viens jauns Super Cub.

1959. gadā Honda piedalījās leģendārajās sacensībās Tourist Trophy Race, kas notika slavenajā Menas salā un 125 cm3 motociklu klasē ieņēma 6. vietu.

1961. gada maijā tika atklāta Honda Motor Trading Co. Eiropas pārstāvniecība Hamburgā. Vēlāk uzņēmums tika pārdēvēts par Honda Deutschland Gmbh un tagad atrodas Offenbahā.

Isle of Man TT Race 1961. gadā Maiks Heilvuds (Mike Hailwood) izcīnīja uzvaru ar Honda motociklu gan 125 cm3, gan 250 cm3 klasē. Turklāt 250 cm3 klasē viņš kļuva par pasaules čempionu. Austrālietis Toms Fills (Tom Phills) kļuva par pasaules čempionu 125 cm3 klasē. Honda bija sevi stabili pieteikusi motociklu pasaulē. Pārdošanas rezultāti neparasti pieauga – līdz 100 000 motocikliem mēnesī, kas bija rekords Honda motociklu pārdošanas vēsturē.

1962. gadā Honda uzsāka mopēdu ražošanu jaunajā rūpnīcā Beļģijā.

Starptautiskajās motosporta sacensībās Honda bija līderis klasēs ar mazu dzinēja tilpumu. Džims Redmans (Jim Redman) kļuva par pasaules čempionu kā 350 cm3, tā arī 250 cm3 klasēs. Luidži Taveri (Luigi Taveri) izcīnīja pirmo vietu 125 cm3 klasē.

1963. gadā tika radīts pirmais Honda automobilis. Tas bija mazs furgons T360, aprīkots ar 360 cm3 dzinēju. Divus mēnešus vēlāk – oktobrī Honda prezentēja īpaši maza izmēra sporta automašīnu S500, kuras maksimālais ātrums bija 145 km/h.

1964. gadā Honda pārsteidza pasauli, prezentējot savu sacīkšu automobili Formula-1 (F1) sacensībām. Šī automašīna, kas savā izpildījumā bija tuvu pilnībai, izrādījās nedaudz smagnēja šādām sacensībām.

“Izstrādājot Formula-1 dzinēju, mēs izmantojām sacīkšu motocikla tehniku,” atceras koncerna Honda direktors Nobuhiko Kavamoto (Nobuhiko Kawamoto), kurš tolaik bija atbildīgs par Formula-1 modeļu izstrādi.

“Izmantojām 1.5 litru V12 dzinēju; patiesībā – apvienojām divpadsmit 125 cm3 dzinējus un uzstādījām tos burta ”V” formā! Dzinēju novietojām šķērsām rāmim, kas arī tolaik bija pilnīgi jauna koncepcija.”

Pagāja gandrīz divi gadi un Ričijs Ginters (Richie Ginther) ar automobili Honda V12 kļuva par galvenās balvas ieguvēju Mexico GP posmā F1 sacensībās.

1966. gada janvārī notika jauno modeļu S 800 M, S 800 Coupé un S 800 Spider prezentācija.

Honda bija neuzveicama pasaules čempionātos motosportā. Viens un tas pats ražotājs izcīnīja pirmās godalgas 50 cm3, 125 cm3,250 cm3,350 cm3 un 500 cm3 klasēs.

Formula-2 sacensībās Honda izcīnīja 11 uzvaras pēc kārtas!