1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 1968-1977

1968. gadā Honda prezentēja savu pirmo superbaiku Honda CB750, kas ienesa jaunas vēsmas motociklu vēsturē. CB750 Four izraisīja milzīgu interesi 1968. gada Tokyo Motor Show. Tā 67 zirgspēku jauda un elektriskais starteris būtībā nozīmēja momentānu visas angļu motociklu būves bojāeju.

Vienlaicīgi Honda nostiprināja savas pozīcijas mazās klases automašīnu grupā.

1970. gadā Tokijā tika prezentēts divcilindru automobilis - modelis ”Z”.

1971. gada jūnijā tika pabeigts modelis “Life” ar divcilindru 360 cm3 dzinēju.

1972. gada jūlijā tam sekoja, ja tā var teikt, nedaudz “ nopietnāks” mazās klases auto. Šo modeli nosauca Civic un tas tika aprīkots ar četru cilindru 1169 cm3 vienrindas dzinēju, kura jauda bija pat 60 ZS. Ar tik lielu jaudu apveltītais automobilis varēja attīstīt apskaužamu ātrumu 145 km/h, ar paātrinājumu no 0 līdz 100 km tikai 12.8 sekundēs. Īpašu uzmanību pelnīja šī automobiļa degvielas patēriņš – tikai 4,5 l/100km.

1973. gadā tika radīts Civic CVCC, kurš tolaik atbilda Amerikas 1975. gada prasībām attiecībā uz izplūdes gāzu tīrību. Civic tika izvēlēts par Amerikas Gada Importēto Auto.

Dažādi Honda Civic modeļi uzreiz kļuva ļoti iecienīti.

Amerikāņi iemīlēja šo mazo, uzticamo un ekonomisko automobili un tas sevi pieteica kā pilntiesīgs ģimenes auto Nr.2.

1976. gada maijā tika prezentēti vēl divi jauni modeļi: pirmās paaudzes Honda Accord un četrdurvju Civic. Vasaras vidū konveijeri atstāja miljonais Civic, bet divus gadus vēlāk, oktobrī - jubilejas 5 000 000 Honda automobilis. Motociklu ražošanā šajā vasarā tika pārsniegta 30 miljonu robeža.