1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 1998-2001

1998. gada septembrī Vācijas pilsētā Bāden-Bādenē tiek prezentēts jauns Accord. Tas bija pirmais Hondas “pasaules automobilis”, kurš ar nelielām izmaiņām tika tirgots visās valstīs.

Pie Accord modeļiem joprojām pieder arī Type-R versija - īsts sporta automobilis visai ģimenei. Zem motora pārsega šim auto ir 212 Zs dzinējs, lai attīstītu ātrumu no 0 līdz 100 km/h tam nepieciešamas 7,2 sekundes.

Zviedrijā uzsāk Amerikā ražotā Accord Coupé tirdzniecību. Tā ir grezna automašīna ar jau standarta komplektācijā piedāvātu pilnīgu aprīkojumu.

Visa Accord modeļu daudzveidība tika prezentēta 1999. gadā. Šajā gadā tikta uzsākta arī trīsdurvju Honda HR-V pārdošana. Aizraujošais veiksmīgā CR-V “jaunākā brāļa” izskats bija vērsts uz to cilvēku uzticības iekarošanu, kuri dod priekšroku aktīvam dzīvesveidam un prot izbaudīt kustību pilsētas drūzmā.

Jauns modelis Honda saimē bija mazais Logo. Tā būtiskākās iezīmes – kompaktums, stils un augstais drošības līmenis.

1999. gadā sabiedrībai tika piedāvāts jauns ielas sporta automobilis Honda S2000. Tas piesaista visplašākās sabiedrības uzmanību un met izaicinājumu BMW Z3 un Porsche Boxter. Honda ir pirmā, kas no četru cilindru divlitru VTEC dzinēja “izspieda” 240 Zs.

Nozīmīgi paplašinājies Accord modeļu klāsts. Sabiedrībai tiek piedāvāti piecdurvju automobiļi – patīkama izskata auto ar 450 litru lielu bagāžas nodalījumu.

Gada beigās Japānā un Amerikā tiek uzsākta hibrīdautomobiļa Insight tirdzniecība. Konkursa Engine of the Year Awards 2000 žūrija atzina automobiļa Insight dzinēju par labāko pēc tā konstrukcijas starp nākamā gada visu klašu dzinējiem.

2000. gadā Honda saņēma balvu par darbu, kurš veikts automobiļu drošības paaugstināšanas jomā. Euro NCAP piešķīra automobilim Accord tai laikā visaugstāko novērtējumu – 4 zvaigznes. Accord un Volvo S40 tika atzīti par visdrošākajiem savā klasē.

HR-V tika parādīta sabiedrībai jaunā – piecdurvju versijā.

Civic tirgū ienāk ar VTi modifikāciju, kas norāda uz VTEC dzinēju ar 160 Zs jaudu.

Formula-1 sacensībās Honda atgriezās ar BAR komandu un pilotiem Žaku Vilenēvu (Jacqeus Villeneuve) un Rikardo Zontu ( Ricardo Zonta).

Tika atjaunots Accord, kurš ieguva jaunu 2,3 litru VTEC dzinēju.

Pirmo reizi tika demonstrētas jaunā piecdurvju Civic un septiņvietīgā Honda Stream skices.