PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Honda 1906-1947

Honda vēsture – tas vienlaikus ir stāsts par cilvēku, kurš īstajā laikā saprata, cik svarīga ir atbildība un darba pienākumu sadale. Viņa aizrautība un dedzīgā interese par dzinējiem, īpaši par sacensībām starp divu-, trīs-, vai četrriteņu braucamrīkiem, iedvesmoja arī citus.

Soičiro Honda (Soichiro Honda) dzimis 1906.gadā Komio (Komio), Hamamatsu (Hamamatsu) kalēja ģimenē. Jau zēna gados viņš bieži palīdzēja tēvam labot velosipēdus. 15 gadu vecumā Soičiro aizgāja no mājām, lai izmēģinātu laimi Tokijā, kur sāka strādāt kā mehāniķa asistents nelielā auto remontdarbnīcā. Tur viņa aizraušanās ar dzinējiem un motosportu kļuva vēl lielāka, viņš salika savu pirmo sacīkšu automobili, kas bija aprīkots ar lidmašīnas Curtis-Wright V8 dzinēju. Vēlāk, atgriezies Hamamatsu, S.Honda turpināja veidot sacīkšu automobiļus un nodarbojās ar dzinēju uzlabošanu. Tā viņš reiz palielināja kāda Ford markas dzinēja jaudu, uzstādot kompresoru.

Pēc nostāstiem, Soičiro kādu dzinēju piestiprinājis pie rāmja slīpi, jo lielākajā daļā sacensību, kurās viņš piedalījās, trasē bijuši pārsvarā kreisie pagriezieni.

1936.gadā Soičiro Honda cieta avārijā Japānas ātrumsacīkstēs Rallijs-1. Saduroties ar no boksa izbraucošu automobili, viņš guva daudzus lūzumus un sagrieza seju.

1937.gadā viņš nodibināja Tokai Seiki Heavy Industry Co., kur pēc daudziem neveiksmīgiem mēģinājumiem, sāka izgatavot virzuļu gredzenus. Tā kā bija sācies karš, pēc tiem bija ļoti liels pieprasījums, un Hondam bija aizvien vairāk un vairāk darba. Viņš gatavoja virzuļu gredzenus Toyota, kā arī saņēma lielus pasūtījumus no kuģu un lidmašīnu būvētājiem. Kara beigās Hamamatsu rūpnīca cieta aviācijas uzlidojumā. Pēc Japānas kapitulācijas Honda pārdeva savu rūpnīcu Toyota par 450 000 jēnu, kas tajā laikā bija vesela bagātība.

1946.gadā Hamamatsu Soičiro nodibina Honda Tehnical Research Institute, kurš iesākumā atradās vienkāršā koka mājā. Varenais uzņēmuma nosaukums norāda uz to, ka Soičiro Honda bija pilnīgi pārliecināts, ka vienā jaukā dienā viņš iekaros visu pasauli. Kijoši Kavašima (Kiyoshi Kawashima) uzsāk darbu uzņēmumā gadu vēlāk, kad bija uzsākta A-tipa divtaktu dzinēja ražošana.



Darbvirsmas versija