PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Pievienots 25.06.2013

HONDA POWER EQUIPMENT APRIT 60 GADI NODERĪGU INOVĀCIJU STATUSĀ, KAS PALĪDZ CILVĒKIEM PAVEIKT DARBUS

2013. gadā Honda spēka aprīkojums svin savu 60. jubileju visā pasaulē, balstoties uz Honda Motor dibinātāja Soičiro Hondas oriģinālo drosmi izmantot tehnoloģijas, lai palīdzētu cilvēkiem baudīt laimīgāku un vieglāku dzīvi.

Šajā laikā visā pasaulē kopā saražotie Honda spēka aprīkojuma produkti ir pārsnieguši 100 miljonus vienību, sniedzot noderīgas inovācijas, lai palīdzētu miljoniem cilvēku visā pasaulē mājās vai darbā.

Honda Power Equipment tika dibināts 1953. gadā, kad tika izlaists ‘H tipa’ vispārīgās izmantošanas dzinējs, kas tika paredzēts roku darba apjoma samazināšanai lauksaimniecībā. Kopš tā laika uzņēmums Honda ir izmantojis savu galveno tehnoloģiju - dzinēju, lai pamazām paplašinātu savu piedāvājumu klāstu, kas tagad ietver zemes frēzes, strāvas ģeneratorus, piekarināmos dzinējus, zāles pļāvējus, sniega pūtējus un visbeidzot arī jaudas ražošanas un saglabāšanas risinājumus.

Kā pasaulē lielākais dzinēju ražotājs, Honda, ir vienmēr bijis dzinēju attīstības un inovāciju priekšgalā. Vislabāk tas manāms spēka aprīkojuma tirgū, kur Honda jau vairākas desmitgades izmanto četrtaktu dzinējus, kad lielākoties dominē divtaktu dzinēji. Esot soli priekšā laikam, uzņēmums ieviesa četrtaktu G-sērijas mini spēka aprīkojuma dzinēju klāstu jau 1977. gadā, kam 1983. gadā sekoja GX OHV sērija. Šie raduraksti turpinājās arī deviņdesmitajos gados, tieši tāpat kā mūsdienās, ar pasaulē pirmo elektronisko vispārīgā pielietojuma dzinēju 1995. gadā un pasaulē pirmo 360 grādu vairākvirzienu 4-taktu dzinēju 1997. gadā.

1959. gads iezīmēja Hondas pirmā kultivatora ieviešanu - FJ150, kas bija paredzēts zemkopju un augkopju darba slodzes samazināšanai. Tam 1980. gadā sekoja F200, kam bija jārada revolūcija tirgū un jānosaka lietderīgu, pieejamu un efektīvu mājsaimniecības mazo zemes frēžu etalona kritēriji. F200 tika iesaukts par ‘Komame’, kas tulkojams kā ‘mazs un jauks’, un pirmajā gadā Honda pārdeva 38 600 šī aprīkojuma vienību. Tagad Honda piedāvā visplašāko un visdažādāko pieejamo zemes frēžu klāstu, sākot ar mikro modeļiem līdz lielām rotējošām iekārtām, kas atbilst pat visprasīgāko lietotāju vajadzībām.

Hondas pirmā kuģu piekarināmā dzinēja GB30 izlaišana 1964. gadā atkal pierādīja Hondas pirmšķirīgo četrtaktu dzinēju spējas divtaktu dzinēju pārņemtajā tirgū. Nozares vadošās tehnoloģijas attīstījās gadu gaitā, ieskaitot Hondas unikālo BLAST (Boosted Low Speed Torque) sistēmu, ekonomiskā sadegšanas kontrole (augsta gaisa-degvielas sadegšanas attiecība) un VTEC (Variable Valve Timing and Life Electronic Control - variējama vārstu hronometrāža un darbības elektroniskā kontrole) nodrošina tirgū vadošo sniegumu ar optimālu degvielas patēriņu. 2001. gadā uzņēmums izlaida pasaulē lielāko 4-taktu piekarināmo dzinēju BF225, un tagad tas piedāvā plaši aptverošu klāstu no 2.3zs līdz pat 250zs.

Līdz pat šai dienai Honda joprojām ir līderis pārvietojamās jaudas nodrošināšanā. Jau 1964. gadā uzņēmums izlaida savu pirmo mikro-ģeneratoru E40, kam pēc gada sekoja pirmais pārvietojamais modelis E300. Plaši pētījumi un izstrāde tika veikta gadu no gada, kā rezultātā 1987. gadā tika izlaists pasaulē pirmais ģenerators ar invertora tehnoloģiju EX300, kas nodrošināja stabilāku un konsekventāku jaudu nelielā un vieglā ierīcē. Šodien Honda piedāvā plašu ģeneratoru klāstu, sākot no tā nepārspējamā ‘Handy’ pārvietojamo ģeneratoru veida līdz augsta snieguma ražošanā izmantojamiem modeļiem. Līdz ar vairākām unikālām tehnoloģijām, ieskaitot ‘Eco Throttle’, kas automātiski pielāgo dzinēja ātrumu slodzei, Hondas ģeneratori sniedz labāko degvielas patēriņa līdzsvaru tirgū.

Balstoties uz uzņēmuma panākumiem piemājas dārzu tirgū ar tā sākotnēji izstrādātajām zemes frēzēm, 1978. gadā Honda izlaida savu pirmo pļaujmašīnu HR21. Turpmākās attīstības gaitā, 1985. gadā tika radīti pirmie zālāju traktori HT3810 un HT3813. Mūsdienās Honda piedāvā plašu zāles pļāvēju un manuālo dārza rīku klāstu, lai apmierinātu ikviena lietotāja vajadzības, apvienojot tā izturības un uzticības reputāciju ar unikālām inovācijām, ieskaitot Roto Stop (asmens bremzēšanas sajūgu), Versamow (selektīvo mulčēšanu) un OptiFlow (optimizētu gaisa plūsmu labākam savākšanas sniegumam). Pavisam nesen, 2012. gadā Honda papildināja savu Zālāja & Dārza aprīkojuma klāstu ar Versatool, uzņēmuma pirmo daudzfunkcionālo dārza darbarīku, ko veido dzinēja galva un rokturis, kuram iespējams pievienot dažādus rīkus, tādējādi piedāvājot daudzpusīgu aprīkojumu, ko izmantot dažādu dārza darbu veikšanai visa gada garumā.

Pieturoties pie savas tradīcijas padarīt cilvēku dzīvi vienkāršāku, 1980. gadā Honda izlaida risinājumu jau ierastajai cīņai pret gadalaikiem, ieviešot savu pirmo sniega metēju HS35. 2001. gads izrādījās patiess pagrieziena punkts inovāciju ziņā, kad Honda izlaida savu pirmo hibrīda modeli HS 390i, kura dzinējs ražo elektrību, lai virzītu mehānisko daļu un tajā pašā laikā vadītu sniega metēja ierīci. Šī unikālā tehnoloģija nodrošina optimālo jaudu gan sniega frēzei, gan motoram, uzraugot frēzes pretestību un attiecīgi pielāgojot kustības ātrumu, lai atbilstu darba vajadzībām. Šodien Hondas visaptverošais klāsts spēj notīrīt no 35 līdz 150 tonnām sniega stundā, piedāvājot vairākas unikālas tehnoloģijas, kas padara Honda sniega metējus par vislietderīgākajiem, drošākajiem, augsta snieguma un klusākajiem tirgū.

Uzticoties tā ilgo gadu darbam zema oglekļa izmešu sabiedrības veidošanas virzienā, pēdējās desmitgades laikā uzņēmums Honda ir veicis platus soļus enerģijas saglabāšanas un ražošanas produktu izstrādē. 2003. gadā, kas bija arī paša uzņēmuma piecdesmitās jubilejas gads, Honda izlaida savu pirmo kompakto mājsaimniecības koģenerācijas vienību, kurā tika apvienots gāzes dzinējs ar Hondas invertora ģenerācijas tehnoloģiju, lai mājām nodrošinātu efektīvāku siltuma jaudu. 2012. gada septembrī tika pavērta nākamā Hondas mājsaimniecības koģenerācijas vienību sadaļa, ko iezīmēja jaunas MCHP (Micro Combined Heat & Power - mikro kombinētais siltums un jauda) sistēmas ECOWILL PLUS ieviešana, kuru var darbināt gan ar dabasgāzi, gan sašķidrinātu naftas gāzi.

Līdz pat šai dienai, 2012. gads piedzīvoja Hondas pirmā komerciālā mājsaimniecības robotikas produkta ieviešanu Eiropas mērogā, kas izrietēja no apmēram 30 gadus ilgušas ASIMO un tā priekšgājēju attīstības. Honda Miimo ir autonoms zāles pļāvējs, kam darbošanās laikā nav nepieciešama nekāda cilvēka mijiedarbība, lai nodrošinātu klientiem skaistu zālienu katru pļaušanas sezonas dienu.

Tātad, par nākamajām desmitgadēm, un kas zina, ko īsti sagaidīt. Bet mēs zinām, ka Honda Power Equipment turpinās šo dibinātāja ieviesto tradīciju radīt lietderīgas inovācijas, kas palīdz cilvēkiem paveikt darbus.

Atpakaļ
Darbvirsmas versija