PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Honda 1948-1957

1948.gadā Hamamatsu tika nodibināta kompānija Honda Motor Co. ar vienu miljonu jēnu lielu kapitālu. Cerības sāka pārvērsties par realitāti. Soičiro Hondu nekas vairs nevarēja apturēt.

1949. gadā tika uzsākta motocikla Dream ražošana, kas bija aprīkots ar 98 cm3 divtaktu motoru (D-tipa). Par Honda kompanjonu kļūst ekonomists Takeo Fudžisava (Takeo Fujisawa) – viņam tiek uzticēts vadīt uzņēmuma komerciālo darbību. Pašu S. Hondu nauda neinteresēja. Viņš bija mākslinieks, tehnikas speciālists un izgudrotājs!

Uzņēmuma veiksmīgā attīstība lielā mērā balstījās uz Hondas un Fudžisavas savstarpējo sadarbību. Soičiro Honda ģenerēja jaunas idejas, savukārt Takeo Fudžisavas uzdevums bija šo ideju īstenošana un pārdošana. Fudžisavas kā viceprezidenta pienākumos ietilpa rezerves kapitāla veidošana, eksporta organizēšana un atbildība par aizvien vairāk pieaugošo darbinieku skaitu.

Honda un Fudžisava bija cēlušies no vienkāršām ģimenēm un centās vienmēr turēties kopā – līdz pat 1973. gadam, kad abi vienlaicīgi aiziet no saviem amatiem, nododot atbildību jaunākiem speciālistiem. Vienu miljonu JPY lielais kapitāls 24 gadu laikā bija pieaudzis līdz gandrīz 20 miljardiem JPY.

1950. gadā tiek atvērts kompānijas meitas uzņēmums Tokijā. Gadu vēlāk tika izlaists pirmais 146 cm3 četrtaktu Dream E-tipa dzinējs, kurš ļāva sasniegt maksimālo ātrumu 72 km/h. Šādus dzinējus izgatavoja pa 146 eksemplāriem dienā.

1952. gada novembrī Honda pirmo reizi aizbrauca uz Ameriku. Tur viņš iepazinās ar vietējo rūpniecību un iegādājās iekārtas.

No 1954. gada Honda kļūst par vislielāko motociklu ražotāju Japānā. Šajā gadā tika radīts Dream modelis, kurš tika aprīkots ar 250 cm3 un 350 cm3 dzinēju.

Darbvirsmas versija